сряда, 11 септември 2013 г.

В търсене на добрия продавач


 
    Има 4 фундаментални фактора, които трябва да имаш предвид, когато избираш един продавач:

     Резултати: тоест, колко произвежда този човек...

     Желание(воля): колко усилия влага в работата, доколко може да му се има доверие, доколко е предразположен да работи здраво...

     Познания: технически за продукта, за услугата и за търговията. Ако има техническа компетентност, ще умее и да продава...

      Характер: има ли правилното отношение, решителен ли е, интересува ли се от клиентите (от хората изобщо)...

     И НЕ ЗАБРАВЯЙ:

     1. ТОВА, КОЕТО ИМАШ ВЪВ ФИРМАТА, ОПРЕДЕЛЯ И ОНОВА, КОЕТО ЩЕ ДОЙДЕ ОТВЪН. ПОДОБНИТЕ ПРИВЛИЧАТ СЕБЕПОДОБНИ.
     2. Добрите продавачи никога не напускат фирмата. Те напускат своя началник.
    3. Една фирма от способни и ентусиазирани хора ще привлича също така позитивни хора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар