сряда, 14 август 2013 г.

Колко струва една бизнес идея

     Светът на предприемачите е пълен с бизнес идеи, които, макар и "брилянтни" иновации, така и не успяват да пожънат полагащия им се успех, и си остават в историята като поредните провалени опити.
     В същото време, други бизнес идеи, които не са чак толкова изключителни и иновативни, успяват да се установят на пазара и да донесат на собственика си полагащите му се печалби.
     Колко струва една бизнес идея? Това ще го кажат времето, пазарът и предприемаческия ти нюх, но все пак, то е в пряка зависимост от степента, до която си в състояние да откриваш и да привличаш възможно най-квалифицираните, продуктивни и мотивирани хора, които да "ожениш" за тази  бизнес идея.
     В противен случай, ако не отделяш достатъчно внимание на задълбочения анализ при подбора и не инвестираш малко повече време и енергия в поставянето на правилните хора на правилните места във фирмата, или не съумяваш след това да ги ангажираш и да направиш фирмената цел тяхна собствена цел, колкото и "брилянтна" да е бизнес идеята ти, в крайна сметка, нереализирана на пазара, тя ще си остане в историята, обезценена поради грешки в избора на хората или просто поради подценяване на "човешкия фактор".
     Стойността на една бизнес идея, била тя изключително иновативна или не чак толкова, се определя най-вече от продуктивността на талантите, които ще успееш да ангажираш и истински да мотивираш в нейното реализиране.
     "Малките" грешки в избора, който правиш днес, се превръщат в големи "капани" за бизнеса в дългосрочен план. 
     На практика, да подценяваш процеса на качествена и ефективна селекция във фирмата означава да обезценяваш своите собствени бизнес идеи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар