Както казва самият Сет Годин, един от начините да гледаш на маркетинга е като на едно обещание, което фирмата дава на потенциалните си клиенти. По принцип, за да "хване дикиш", едно обещание трябва да притежава две основни качества:
1. Да бъде достатъчно голямо: "Полезността на това, което обещаваш, за нас е по-висока от цената, която искаш за него"
и
2. Да бъде достоверно: "Ние вярваме, че точно ти си човека (фирмата), който може да спази точно това обещание"
В маркетинга има една фатална грешка и тя е да НЕ правиш никакъв маркетинг.
В останалите случаи, в които маркетинга не работи, трябва да провериш дали обещанията ти не са прекалено малки (хората ги намират за недостатъчно полезни), и дали не даваш обещания, които всъщност не можеш да изпълниш.
Също като в живота ... по принцип.
Няма коментари:
Публикуване на коментар