четвъртък, 11 октомври 2012 г.

Ще правиш маркетинг? Внимавай с обещанията!

     Както казва самият Сет Годин, един от начините да гледаш на маркетинга е като на едно обещание, което фирмата дава на потенциалните си клиенти. По принцип, за да "хване дикиш", едно обещание трябва да притежава две основни качества:

     1. Да бъде достатъчно голямо: "Полезността на това, което обещаваш, за нас е по-висока от цената, която искаш за него"

     и

     2. Да бъде достоверно: "Ние вярваме, че точно ти си човека (фирмата), който може да спази точно това обещание"

     В маркетинга има една фатална грешка и тя е да НЕ правиш никакъв маркетинг.
     В останалите случаи, в които маркетинга не работи, трябва да провериш дали обещанията ти не са прекалено малки (хората ги намират за недостатъчно полезни), и дали не даваш обещания, които всъщност не можеш да изпълниш.
     Също като в живота ... по принцип.

Няма коментари:

Публикуване на коментар