четвъртък, 23 август 2012 г.

Две от нещата, които правят Разликата в продажбите

Всички ние, в ролята си на клиенти, имаме цяла серия от очаквания по отношение на хората, които са в ролята на продавачи. За да решим да се разделим с някаква определена сума пари, те трябва най-напред да ни "убедят", че напълно отговарят на тези наши очаквания.
Ако не на всичките, то поне на две от тях:

1. За да купя от един продавач, той трябва да бъде наистина КОМПЕТЕНТЕН!
(Познаваш ли наистина в дълбочина всички продукти, които продаваш? Подготвяш ли се добре и стремиш ли се винаги да си "в течение" с новите технологии в областта, в която работиш?)

2. За да купя от един продавач, той трябва наистина да се интересува от МЕН и от проблемите, които АЗ имам или мога да имам!
(Можеш ли, с ръка на сърцето, да кажеш, че смяташ себе си за "съюзник" на клиента, за негов приятел, който наистина се интересува от него и от "успеха", който ще има с продукта, който му продаваш? Или си просто един продавач, който се интересува само от оборота си, и след като приключиш с продажбата, ти си приключил и с интереса си към клиента/човека?)

Ако искаш да постигнеш успех като продавач, ще трябва доста хора да убедиш, че отговаряш на техните очаквания, когато са в ролята си на клиенти.
Преди да отговаряш на нечии очаквания, трябва сам за себе си да дадеш отговор на горните въпроси. С ръка на сърцето!

Няма коментари:

Публикуване на коментар