вторник, 31 юли 2012 г.

Който плаща, той поръчва музиката

"Единствената причина да вдигнеш телефона, когато ти звъни клиент, е тази, че ще успееш да направиш този клиент "щастлив"! Ако в момента не го правиш или пък не си способен да го направиш, изобщо не отговаряй на обаждането. Тук среден път няма." - Паоло Руджери 

Това, което свързва собственика на фирмата и неговите служители всъщност е едно отношение на партньорство. То е споразумението, което двете страни сключват помежду си, за условията, при които ще служат на своите истински работодатели - клиентите. 
Често се случва участниците в партньорската спогодба да забравят за този факт и тогава да настъпи известно объркване. Работодателят и служителят започват да си мислят, че всъщност целта им е да дават един на друг по-малко, от колкото искат да вземат един от друг. После, понеже за известно време им се струва, че наистина успяват да се "преметнат" един друг, объркването им става пълно и започват тотално да пренебрегват своя истински работодател, който ги наблюдава от страни и преценява колко и докога да им плаща. Въпрос на време. Докато клиентът реши да "уволни" всички, барабар с продуктите, с услугите и с цялата им фирма.
Ако искаш да те има на пазара и утре, гледай днес и за миг да не забравяш кой плаща и кой поръчва музиката там.

Няма коментари:

Публикуване на коментар