събота, 11 юни 2016 г.

Outflow, или Правило 0 в маркетинга на фирмата



В маркетинга има много закони и правила, но всички те започват от Правило 0:
0. Outflow-ът генерира inflow: изходящият поток на промоционални и рекламни материали определя по един директно пропорционален начин входящия поток от клиентела и запитвания за допълнителна информация.

Следователно, ако искаш да увеличиш входящия поток, трябва незабавно да се впуснеш в увеличаване на изходящия поток.

Колко рекламни материала сме изпратили на потенциалните си клиенти този месец? Колко човека са участвали в нашите промоционални събития? Колко листовки (в случай, че сме магазин) сме раздали? С колко потенциални клиента сме се свързали по телефона? Колко посещения при потенциални клиенти сме направили? И колко запитвания за допълнителна информация (по и-мейл, по телефон, и персонално на място сме получили? ...

Да правиш маркетинг не е лесна (или лека) работа. Това е тежка работа, работа за професионалисти. А професионалистите регулярно измерват своето представяне.

Много предприемачи на малки фирми си мислят, че ще им се размине, ако не го правят, или ако го правят от време на време. 

И затова си остават малки.

В края на деня, степента на outflow, който един човек или една фирма правят, ни казват дали те са живи и дали имат желание да израстват.


- Outflow: Буквално, Изходящ поток. Използва се за идентифициране на някои промоционални или рекламни комуникации , които фирмата излъчва под формата на писма; промоционални материали, и-мейли, изложения и т.н., и т.н.
Inflow: Буквално, Входящ поток. Използва се за идентифициране на всяка входяща комуникация, която фирмата може да получи (запитвания за допълнителна информация, запитвания за цени, посещения от потенциални клиенти, и т.н.). 



Няма коментари:

Публикуване на коментар