Има 3 начина да подобриш една фирма.
Първият е чрез пари. Ако имаш лесен достъп до финансов ресурс, ще можеш да инвестираш в иновационен и/или рентабилен продукт, да се превърнеш в лидер на пазара си и така да привличаш най-добрите кандидати за работа.
Вторият е чрез самия продукт. Ако държиш в ръцете си някакъв гениален (уникален, иновативен, рентабилен) продукт, няма да бъде кой знае какъв проблем да привлечеш и желаните финансови и човешки ресурси.
Третият е чрез хората. Ако в момента не разполагаш нито с лесен достъп до финансов ресурс, нито държиш в ръцете си онзи, гениалния продукт, който ще превземе пазара, трябва да работиш с хората. Когато имаш точните хора на точните места във фирмата, когато ги обучаваш, мотивираш и усъвършенстваш по правилния начин, и качествени продукти и финансовите постъпления няма да закъснеят.
Хората са тези, които определят Разликата между успех и провал за една фирма.
Няма коментари:
Публикуване на коментар