четвъртък, 1 ноември 2012 г.

2-та фундамента на фирмения растеж

Без съмнение, успехът на една фирма зависи от редица организационни, технически, маркетингови, и разбира се, финансови фактори.

Всички организационни, технически, маркетингови и финансови фактори, от своя страна, са склонни да губят (или да повишават) своята ефективност в зависимост от други два фактора, които са фундаментални за успеха на една фирма в дългосрочен план:

1. Качеството на Човешките ресурси: Потенциалът, способността и МОТИВАЦИЯТА на хората във фирмата да създават реални стойности (т.е. да дават резултати, а не "усилия" или "време във фирмата"), включително и лидерството на мениджърите (т.е. способността на мениджърите да превръщат хората си в ПОБЕДИТЕЛИ).

2. Качеството на Концепцията за бизнес: Доколко смислена е идеята ти за РЕАЛНАТА СТОЙНОСТ, която фирмата дава на клиентите, и която никой друг не им дава?

Степента, в която си способен да измериш и да подобриш качеството на Човешките ресурси и на Концепцията за бизнес, е степента, в която и фирмата ще успява да постига устойчив растеж.

Няма коментари:

Публикуване на коментар