четвъртък, 17 юли 2014 г.

Три неща, които трябва да направиш, когато усетиш, че си претоварен


   Когато се справяш добре с работата си, неизбежно стигаш до момента, в който започваш да усещаш, че вече "тичаш" след задачите си. Защото нищо не отказваш, защото се товариш с още и още. Защото можеш да носиш много. Защото си способен и успешен.
     Винаги, обаче, се стига до един критичен момент, в който е необходимо да направиш поредния качествен "скок" в управлението. За да се натовариш с още. За да носиш още повече. За да си още по-успешен.
      Когато усетиш, че този момент е дошъл, защото се хващаш, че "тичаш" след задачите си, които изникват една след друга и като че ли край нямат, тогава:

     1) Спираш се и написваш на един лист всичките си недовършените проекти.
     2) Ако имаш служители, определяш коя от всичките дейности ще делегираш, и написваш на друг лист основните задължения, които избрания служител ще трябва да изпълнява, за да извършва тази дейност.
     3) По принцип гледаш да посвещаваш времето си предимно на неща, които са важни (ще направят Разлика за теб и за фирмата), но не са спешни (могат да бъдат отлагани).

Като например да учиш своите служители какво да правят, когато усетят, че вече "тичат" след задачите си.... Защото са способни....


Няма коментари:

Публикуване на коментар